lördag 3 mars 2012

Välkommen Zebastian!

Då var det bestämt. När vi kommer hem från Frankrike kommer Zebastian vänta på att få flytta hem till oss. Zebbe är född på Chandis kennel i Degerfors, hos Catharina Franzén.

Det ska bli så kul att börja om igen och sätta igång med träningen och så småning om tävlingarna. Det känns som det var en evighet sist. Selma har ju varit pensionerad ett par år så det närmaste jag kommit lydnad är de kurser jag hållit i och varit åskådare på.

Så se upp allihopa, från och med maj är det full fart framåt!

Zebastian 1 vecka

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Fick din bloggadress av Catta! Jag har nämligen Zebbes halvsyrra Yra som precis är 1 år. Har även en bostonhane som jag kör lydnad och rally med och så kör jag personspår och har börjat med rally på Yra.
    Sen så ställer jag ut bägge med, hörde att du tänkt ställa också!

    Kul med någon som tänkt köra lydnad med sin boston och även har en blogg! :)

    Mvh //Christina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Christina!
      Roligt med fler som tränar. Jag har längtat så efter att få sätta igång igen och det ska bli spännande att se hur långt vi tar oss.

      Catta sa att hon tyckte han såg fin ut så det kommer nog bliven del utställningar framöver.

      Vi kommer säkert stötta på varandra framöver. Tills dess får du ha det bra och hälsa vovvarna :-)

      Radera