onsdag 7 november 2012

Hund, hund, hund

Nu är det en hel del hund framöver med kurser, utställningar och föreläsningar. Imorgon ska jag och Sandra till Hundudden och lyssna på Maria Brandel. Jag kommer få skynda dit efter en annan föreläsning men den handlar om webbshoppar så där kommer det nog inte pratas så mycket om hundar.

Inom lydnaden tränar vi på som vanligt. jag har plockat in inkallning med ställande som verkligen ser lovande ut. Vi började nosa lite på vittringen idag också men det gick åt skogen så där måste jag ha någon bra plan. jag måste sätta fart med rutan också, den kommer ju redan i tvåan nu. Tre veckor i rad kommer jag träffa Eva Bodfäldt så det är verkligen hårdträning nu.

Nu är Zeb anmäld till HUND 2012 också. Ska bli kul att höra om han är en fin boston. Måste nog träna lite sånt också, det är nämligen assvårt att få honom att trava...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar