måndag 2 juli 2012

Chandis kennelläger

Nu är kennellägret avslutat och jag och Zeb har åkt vidare till Stugan i Sandviken. Vi har haft en kanonhelg med lydnad, spår, hundprat, utställnings träning och en hel del skratt.

Zeb skötte sig fint och låg mest och brottades med brorsan Frank.¨

Första dagen var han fint fokuserad på träningen och mig men dag två gick ögonen i kors och jag la ganska snabbt ner svårare övning och satsade mest på lek.

Det var jättekul att se så många bostons på en och samma plats, jag som inte har sett speciellt många tidigare. Nu har jag lite mer koll hoppas jag på rasen.

Ett stort tack till Catta som fixade allt och till Petra, Ida, Hampus och Anna för kul sällskap!

Alla valpköpare. kennelmamman Catharina står bakom kameran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar