måndag 17 september 2012

Koppelförvaring

Jag fick en fråga av Bea som har Zebs halvbror Otto var jag förvarar koppel och halsband.

Alltid kul med frågor!

Till Zeb har jag faktiskt bara ett halsband och ett koppel just nu. Anledningen till det är att han tuggat upp de andra kopplena och alla mina gamla halsband som Selma hade är alldeles för stora. Det han har hänger innanför dörren på en gullig hundrumpa.

Däremot har han en låda i garderoben med annat som hans papper, en torktrasa, bajspåsar, klicker, godis m.m. Leksakerna och benen bor i en låda i vardagsrummet så han kan plocka med dom själv och sen har vi även träningsväskan som står bakom tvättstugedörren fylld med massa saker som koner, apporter, träningsleksaker, godis, targets m.m. Samlar man ihop allt blir det nog ganska mycket.

Vad gäller andra halsband och leksaker som inte är Zebs, har jag mängder. Säkert 4-5 flyttlådor uppe på vinden. Mycket eftersom jag hade hundaffär tidigare och har kvar en del ifrån det men jag kommer snart dra igång webbutiken igen så då kan ni hitta en hel del där.

När han har vuxit klart kommer säkert hans halsbandsgraderob utökas, jag har planer på ett par som jag ska göra själv. Måste bara få tiden att räcka till :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar